Merhaba 21 haftalık hamileyim. Son bir haftadır inanılmaz derecede sağ kürek kemiğimin altı ve aynı hiza göğüs kemiğim ağrıyor. Bıçak saplanmış gibi oluyor nefesimi kesiyor ellerim boşalıyor. Özellikle yemek yedikten sonra bu durumu yaşıyorum. Aynı rahatsızlığı yaşayan oldu mu? 🙏 Doktora gideceğim artık korkmaya başladım