Nureris Ben şahsım adına konuşayım sahurda yediğimi çıkarmış olmasaydım ve acıktığımda mide bulantım olmasaydı tutmayı düşünüyordum en azından evde olduğum günlerde.. ama ilk gün bi hevesle sahurumu yaptım ezandan önce maalesef istifra ettim tutmadım. Sonra da gün içinde farkettim ki çok acıkınca midem kusacak gibi bulanıyor yine. O yüzden bi daha denemedim. Yalnız tekrar denemeyi düşünüyorum. Bu arada 16+2 haftalığım.