Mommya benim yazıma dediniz herhalde bunu. ön yargılı değilim kayınvalideler için, ama doktora gitmeyi bile gereksiz gören, üstelik hamile genç bir kadını günah olur şu bu diye korkutarak oruç tutmaya resmen zorlayan, doktordan çok doktor olan kim olursa olsun, yani sıfatı görümce, elti, abla, dayı, ne olursa olsun ben saçma sapan konuşuyor derim. Kadıncağız diyor ki aynı evdeyiz tutmasam da yiyemem ki, okudunuz mu postu, aklınız alıyor mu yapılan baskının şiddetini, benim yorumumdan dolup da kötü şeyler düşünecek sınırı aşmış yani durum.