Aysegul178 muhabbet Haliloğlu’na gidiyorum çok memnunum 36+3′üm. Normal doğumu destekliyor,her soruya özenle cevap veriyor, dışarda yaptırdığınız tahlilleri wp den atınca dönüş yapıyor, sakinleştirir tek kötü yanı çok yoğun randevu saatleri aksıyor genelde Ama asla baştan savma.bir muayene yapmıyor geçte girseniz her şeye detayli bakıyor 🌸