asudey BabyAta 14. haftadayım henüz bişey hiç konuşmadık sanırım daha erken yarın cinsiyet öğrenmeye gideceğim inşallah
asudey Cnnsss evet, benim anneminde doktoru bende bi kaç problemim için daha önce gitmiştim çok ilgili
BabyAta asudey hayırlısı olsun benimde yarın kontrolüm var bende doğumu soracağım 🙈 sizin daha erkenmis