bulutunannesi33 Hamishlik doktor bana kasıktan asagını sogk suyla yıka dedı ama hava ck sgk hasta olcam dıye yıkamaya krokuyrm yazın uyuyamayınca yıkardımda artk zor
Kumral60 Hamishlik canim doktor bana d vitamini damla verdi ondan sonra cok nadir oluyor yoksa hamile kalmadan once de vardi masajla rahatliyordum.
Gorkem 35 haftalığım ve ne yaptıysam hiçbişey fayda etmedi.. doktor yapılacak birşey yok dedi. Sadece belki biraz yardımcı olur diye magnezyum takviyesi verdi
Aminea Magnezyum alımı biraz rahatlatıyor bende gebelikten öncede vardı gebeliktede arada oluyor özellikle akşam yatarken