qulistan bunların hepsi hormonlardan kaynaklanıyor maalesef. Hayatım boyunca böyle şeylere asla inanmadım. arada evde yalnızken kulağıma kalabalık sesler yankılanıyor, sokakta yürürken gölgeyi saçma şeylere benzetiyorum, ışık çakması, gece gördüğüm saçma korkunç rüyalar oluyor. Bütün bunları takıntı haline getirseydim çoktan esiri olmuştum psikolojimi kendi kendime bozmuştum. Hepsi şamanlardan kalma efsaneler inancın gereği duanı edip kendini daha huzurlu hissedebilirsin. Ama bilimsel olarak da kanıtlanmış ki hepsi senin beyninin içinde olan dönen şeyler. En güzel günlerini böyle kendine zehir etmemelisin bence