esra00ozdmr Kizlar benim 14 Mart’tan 20 Mart’ta kadar yumurtlama günüm ben ayın kacinda kan veya idrar testi vermeliyim gebe miyim yada değil miyim diye ?
Neva_aydn esra00ozdmr benimde seninle aynı bende 5 marta adet oldum 10nda bitti canım bir sonraki adet tarihimizde test yapicaz ben pazartesi yumurtalıklari kontrole gidicem
esra00ozdmr Neva_aydn canım bizim yumurtlama günümüz aynı demistin bana geçen gün attığım bir durumda biz gebelik olusmais için bugün mü yoksa yarın gece mi iliski yaşamamız lazim 🙂
Neva_aydn esra00ozdmr bende 5 aydır deniyorum ama inşallah bu ay umudum var olucak Allah’ın izniyle rabbim bu mübarek ramazan ayı hatırına isteyen herkese nasip etsin 🤲🥰
esra00ozdmr Babyada adet takvimim yazın bir bayan resmi çıkıyor pembe renk play storede kolaylıkla bulabilirsiniz
esra00ozdmr Neva_aydn inşallah ramazanı şerif hürmetine isteyen herkese nasip olsun siz kac yıllık evlisiniz
Neva_aydn esra00ozdmr benim çok değil ya yeni evliyim 6 ay oldu ama bı büyük kist dönemi geçirdim o yüzden doktorumda erken çocuk olması tarafı
Arasmom_ Günlerimiz aynı canım Ben 16 martta yumurtlama gördüm testte. Aşılama kararı verilmişti çok yumurta geliştiği için doktor iptal etti bende kendim denedim nisanın ilk haftası adet olunca yeniden tedaviye başlanacak ama umarım onların eline kalmam
Neva_aydn esra00ozdmr canım benim yumurtlamada sıkıntı var bugünü yap sen yarın boş bırak sonraki gün bir daha baktı doktor yumurtalara buyumemis cuma günü tekrar gidicem