Yenigebe12 Merhaba 38+0 olduk 25.haftalardan beri geçmeyen artarak devam eden çatı ağrım var. Sizce çatı ağrısı çatı darlığını mı gösteriyor? Çatı ağrısı yaşayıp normal doğum yapan varmı? Engelmidir normal doğuma?
hunilimom Yenigebe12 hayır onun onunla hiç alakası yok çatı ağrısı ordaki kemiklere olan baskıdan bebeğin baş kısmı veya popo kısmı aşağıya geldiği için yaptığı baskıdan oluyo bende çok ağrı cektim yürürken batıyordu kemiklerim ama normal yaptım
iremd-1798 Yenigebe12 benim ilk kızımda ağrım vs yoktu normal doğum oldu ama ikinciye bebeğim olacak 20. Haftadan beri alt bölgemde ağrı oluyor 😟 nedenini bende bilmiyorum
Sermec27 Yenigebe12 ay bende 25 haftalık hamileyim 2 gündür çok çatı ağrısı yaşıyorum korkuyordm kötü bir şey mi acaba diye demek ki normalms bu haftalarda dimi normal doğuma engel midir bilmiyorum ama inşallah sorun yoktur
antk_05 Yenigebe12 merhaba benimde çatı ağrım 20 li haftalarda başlamıştı 37. Haftada çatı muayenesi oldum normal doğum yapabilirsin dedi doktor çok şükür normal oldu
Skrnysn hunilimom Bende 21 haftalığım bacak arası kemiklerim özellikle sol tarafım ağrıyor ayağa kalksam yürürsem özellikle dönerken felan normalmi yoksa erken doğum felan mı olur
hunilimom Yenigebe12 iki tane yaptım iksii de suniyle oldu kendi sancin nasıldır bilmiyorum 😂 o konuda kıyaslama yapamicam suni zor kendi sancin az diyemem ikisininde 5-6 saatte doğurdum son bir saat zor oluyor artık doğum başlamış oluyor cunki sancılar çok kısa süre içinde gidip geliyor bebeği. Başı çıkınca çoğu bitmiş oluyor bebek çıkınca çoğu sancı ağrı geçiyor
Sehermahsum7321 hunilimom BNde ilkini suni sancı ile doğurdum ne suyum geldi nede gram sancı 41 sonu şimdi de 38+4 gram belirti yok korkudan doğuramıyprım artık suni sancı korkusu
Yenigebe12 hunilimom benim doktorumda 40a kadar gelmezse suni ile başlatırız diyor 🥹 inşallah gerek kalmaz suni sancıya 🤲🏻 Ancak bu çatı ağrısı bile öyle zor ki bu ağrı böyle zorsa doğumu düşünmek ürkütüyor yalan yok 💆🏻♀️🙈
Yenigebe12 Sermec27 inşallah 🤲🏻 Benimde o haftalarda başladı üzmek istemem ama 38 oldum halen devam ediyor hele de çok oturduysam veya çok yürüdüysem ayakta kaldıysam oluyor kısaca o kemiğe yüklendikçe oluyor
Yenigebe12 Sehermahsum7321 Rabbim yardımcımız olsun kolay doğumlar nasip etsin cidden 🤲🏻 Neye göre geliyorlar bu bebişler hiç bir fikrim yok benimki de hiç gelmeyecekmiş gibi hissettiriyor 🤭
iremd-1798 Yenigebe12 evet evet vajina kemiklerim gece yatarken sağa sola dönerken falan acıyor uyanıyorum bir de yatıyorum ya kalkınca ayağa o zaman acıyor neden olur çatı ağrısı ilkte hiç böyle bir şey yaşamadım ☺️🥹😟
Sermec27 Yenigebe12 ya ağrıyı çekmeye razıyım kötü bir şey olmasında benim plesentam biraz aşağıda acaba o mu yapıyor diye endişelendin dünden beri peki magnezyum falan kullanıyor musun
Sehermahsum7321 Yenigebe12 bak kuzum Bn 41 de doğurdum 39 hafta da evi de taşıdım binam asansörsüzde 39 haftaya ya kadar merdiven in çık doğmaya niyetli değildi zorla doğurttum
Yenigebe12 Sermec27 magnezyum ilacı kullandım ama nafile yani sodada içiyorum yok nafile hiçbiri kesmiyor o ağrıyı
Sermec27 Yenigebe12 anladım bende magnezyum kullanmıyorum acaba ondan dolayı mi dedim bakalım bir baslym bende kullanmaya belki faydasını görürüm ben
Yenigebe12 Sehermahsum7321 oyy maşallah buna rağmen doğmamış demek gerçekten geleceği gün belliyse ne yaparsak yapalım gelmiyorlar 🥹
Yenigebe12 Sermec27 elbette kullanın belki hafifletiyordur ağrısını ben oturarak çalışan biriyim büyük ihtimal o yüzden bende magnezyumun bile etkisi olmuyodur sürekli oraya yüklendiğim için
Yenigebe12 iremd-1798 evet tam olarak o şekilde ağırıyor 🥺 inanın sebebini bende bilemiyorum diğer anneler bebeğin baş yada poposu ordaysa yaptığı baskıdan olduğunu söylüyor doktorumda baskıdan ve kemiklern açılmasından kaynaklı diyor ama normal doğuma engel mi diye korkuyorum ben 🥹
iremd-1798 Yenigebe12 benim doktorum da normal doğuma hazırlıyor kendini o bölge kemikleri genişliyor gibi bir şey söyledi😟 yanlış anlamadıysam engel değil ama daha 20. Haftadan bunları yaşamaya başlamak beni de tedirgin etmedi değil