Betullllmirac41 Bugün sezeryan günümüzü aldık şuan 37+1 haftalık 38+3 de kızıma kavuşuyorum aynı gün olanlar var mı 🫠
Sleppy Betullllmirac41 ben şu an tam 36 haftalığım Perşembe günü gidip gün alacağız biz de inşallah 🥰
heysusu Betullllmirac41 bende sizinle aynıyım fakat doktor gün vermedı kaç kg bebiş 🤷🏻♀️ 39 da alsa daha mı iyi olur acaba ya
Betullllmirac41 heysusu benim 3. Gebeliğim 11 aylık oğlum var 9 aylık hamileyim arası az olunca doktor çok bekletmiyor bizi dikişler açısından bebiş şuan 3.200 gr bakalım doğunca ne kadar olucak 🫠
Sleppy Betullllmirac41 ama ben geçen muayeneye gittiğimde bebeğim 2 hafta ileriden gittiğini söylemişti doktorum yani şu an 36 haftalık Perşembe günü gidip gün alacağız inşallah erken bir tarihe vermez diye düşünüyorum ön de gittiği için kendi haftası olarak 38′de aldırmayı tercih ederim ultrasonda haftasından büyük gözüküyor
Edanurzeynep Ay 23 martta da ben oğluma kavuşuyorum. 2. Doğumum ama inanılmaz heyecanlıyım Allah herkese yavrusunu sağ salim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin ♥️🌸
neseald Betullllmirac41 benim de 25 mart erken gelmezse 38+6 ya gun verdi doktorum saglıkla gelsinler insallah☺️🌸🤲🏻🤲🏻
KurkmantoluMadonnaa neseald sizinle aynıyız, 38+6 da 25 marta tarih verildi inşaAllah❤️ oğlumuzu bekliyoruz bizde🐣
13Gamze08 Betullllmirac41 bize sabah 7 de hastanede olun hazirlik vs 8 i geçer dedi doktorumda sehrimde en övülen meşhur bir doktordur inşallah güzel geçer ikimizinki de canım seninki kaçta nasıl hissediyorsun son 8 gün ama ben biraz sıkılıyorum vakit gecmiyo gibi 🙃
Betullllmirac41 13Gamze08 inşallah canm valla stres heyecan hepsi bi ara da nasıl yapıcam korkusu birde 11 aylık oğlum var beni biraz telaşlı günler bekliyor 🙂
Tgce_28 Benim 27 Mart inşallah o zamana kadar durur ☺️ çünkü bugün bütün gün neredeyse karın ağrısı yaşadım eğer sabahda devam ederse doktora gidicem tam olarak ne olduğunu anlayamadım doğum belirtisi mi değil mi 😕
Betullllmirac41 Tgce_28 o bende de var canm ama nstde bişey çıkmıyor seninde önemli değildir inşllah sağ Salim kavuşalım yavrularımıza 🫠