Elff0 1 tane şu büyük set varya, ondan alın, 0-3 aylık alın genel olarak, ama hiç 0 aylık alamamazlık etmeyin, biz hastaneden çıkar çıkmaz bebek mağazasına gitmiştik çünkü 0-3 aylık olanlar yenidoğana epey büyük oluyor, kaldı ki oğlum 4 kiloydu doğduğunda buna rağmen çuval gibilerdi… kalın kalın giysiler almayın, incecik incecik hem yumuşak hem de çocuğun hareket kabiliyetini kısıtlamayacak kalınlıkta şeyler alın, 2 tane penye yelek alın ama muhakkak sırtına, onu da lütfen uyuturken giydirmeyin uyanınca giydirin :) 0 aylık 4-5 takım alın bence altlı üstlü.. zıbın atletlerden alın çok çok.. öyle… ay ne heyecanlı zamanlar… sağlıkla doğsun..