Kızlar merhaba ,nedensizce herseye agliyorum eşimin sürekli açıklama yapmasına tahammülüm olmuyor .bebek için endiseleniyorum sonra ben ne yaptım diyepisman oluyorum .mesela sigara içen biri değilim 2 tane bugün içtim çok pişmanım butun bunlar normal mi 16.haftadayim :(