Feride63 ben de 38+2 de sezaryen olacağım inşallah. Tabiki anne karnında kalabildiği kadar kalmalı bebekler ama annenin beden ve ruh sağlığı da çok önemli, stresiniz bebeğe yansıyor illaki, bebeği anne karnında strese sokmaktansa bence dışarda olması daha iyidir, zaten haftası iyi, bir de 2 gün önce olacakmış çok büyük bir fark değil bence. Kimsenin vicdan yaptırmasına izin vermeyin sizi durumunuzu sizden iyi kim bilebilir