Ess03 Elenatal 2 kullananlar var mı arkadaşlar mide bulantısı yaptı mı sizlerde ben dün başladım mide bulantım oluyordu ama bgn hiç kalkamadım ne zamanları atıyorsunuz aç tok sabah akşam
Hulo2105 Ess03 beni kokusu ve tadı aşırı kötü yapıyordu öğürerek içiyordum. İlk başlarda sabah içiyordum ama sonra akşam yatarkene çevirdim daha iyi oldu.
Yaren3442 Ben 30 hafta oldum bı ara bırakmıştım elenetal 2 yi doktor devam deyince tekrar aldım tedirgin olmuyro değilim var mı benim haftama gelip kullanan