Aysemm44 Kızlar 28 haftalığız ama hiç doymuyorum bişey yerken o ara başka ne yesem diye düşünüyorum artık 😂😂
Sermec27 Aysemm44 gebelik şekerim var avuç içi kadar bir şey yiyorum bir de bir çok şey yasak biz nerelere gidelim ahh ahh hep açız hep ac 😁 24+6 yim bende
aslhnkrts9 Aysemm44 hemde nasıl geceleri şu kilitli saklama kaplarına atıştırcagım şeyleri getirip baş ucuma koyuyorum bazen onları yememe rağmen aklım mutfaktakilerde kalıyo tek göz kapalı gidip yiyorum hunharca sonra da midem midem diye yerlere atıyorum kendimi 33+2 yim az bişey yesem sıkışma hissi geliyor ama ona rağmen akıllanmadan açım diye ağlıyorum 😂
asell13 Aysemm44 sürekli açım aşırı yiyorum aşırı kilo aldım doktorum gız gavur yeme artık diyor ama ben takmıyorum 😂 acı ekşi tuzlu taştan yumuşak mideye hoop 😂😂
Aysemm44 Sermec27 Bendede şeker var ama yiyorum dayanamıyorum ilk gebeliktede vardı ne bulsam yiyordum 😂😂
Sermec27 Aysemm44 ama çok riskli değil mi şeker bebeğe çok zarar veren bir şey Allah korusun bebek ölümüne bile yol açıyor ya da ilerde bebek şeker hastası bile olabilir benim ikinci oğlumda da vardı hep diyet yaptım bunda da mecbur yapıyorum
Aysemm44 Sermec27 Valla ilkinde çok yedim onda insülin kullandım bunda ölçüleri yolladım daha dönüş yapılmadı ya ilaç yada insülin verecekler Gayet sağlıklı doğdu valla
Sermec27 Aysemm44 yani mesela ölçümlerin nasıl oluyordu çünkü az doyunca şekerim çıkıyor benim mesela hep sınır üstünde mıydı değerlerin ona rağmen mı bir şey olmadı ama şöyle de bir şey var bebeğe şekere geçtiyse bu ilerde belli oluyor şeker hastalığı gibi ben o yüzden ben bunu göze alamam çünkü ölü doğuma da sebeb oluyor şeker eğer bebeği etkilerse mesela ben ikinci oğlumda 13 kez falan 140 170 arası görmüştüm şükür bir şey olmadan doğdu bunda da 2 haftadır diyet yapıyorum 3 kere 140 150 arası gördüm şimdilik
Aysemm44 Sermec27 Değişiyor 98-114 aşırı çok yiyince 149 baklava yedim geçenlerde çok yedim 160 buldu ahaha
Sermec27 Aysemm44 işte canım çok fazla kaçırmamak gerekiyor yalan yok ben ikinci oğlumda 13 14 kez 140 160 arası gördüğüm olmuştu şükür bir şey olmadı ama bunu abartmamak lazım bence kız bu kadar çok yemeye nasıl düşük çıkıyor değerler ben az yediğim halde 135 gördüğüm oluyor mesela ben geçenlerde soğuk baklava yemiştim iki dilim 145 çıkmıştı 1 dilim yedim 125 çıkmıştı
Aysemm44 Sermec27 Aç karnına en düşük bende 79’du Tok karnına 110-114-116 Ama tatlı çok abartınca 140-160 arası fazla çıkmıyor 😂sonuçları yolladım hastaneye daha dönüş yapılmadı karar verecekler ya ilaç ya insülin yada diyet