Bende çok yaşıyorum vücudum çok kuru ondandir diyorum birde biraz fazla yürüdüğüm zaman inanılmaz derece bacaklarım kaşınıyor böyle kaşıntıdan parçalayasım geliyor ya neden olur ki Dr da hep sormayı unutuyorum hamilelikte de 17. Haftaya yeni girdim. Bilgisi olan yardımcı olursa çok iyi olur 🙏