Minupa--03 Kızlar ben 2.oğlumu sezeryan doğurdum haliyle bu bebegimde sezeryan olur devlette ve özelde ki fiyatlar nedir bide devlete güvene bilirmiyim sezeryan konusunda
Yaprakdokumuseverr Minupa--03 artık sezaryenden sonra normal doğum yapılıyor ben deneyeceğim. Sezaryen 20 bin
Canan-_16 Minupa--03 devlet ücretsiz ama ben güvenmiyorum ilkinde çok sıkıntı çektim 25 bin sezeryan olucam
3babynur Yaprakdokumuseverr ama duyduğuma göre sezeryandan sonra olan normal doğum sezeryan ücretinden daha pahalı Çünkü her Dr desteklemiyor ve yaparsan eger pahalı 😂arkadaşım 4. Çocuğunu 20 gün önce doğurdu diğer 3 doğum da normaldi bu da normal oldu . Öyle olmasına rağmen 18 bin odedi
Huris53 Bbuse12 bu güncel fiyat mi acaba sezeryan için bende cakmakta oturuyorum da fiyatlarını sorucaktm
Canan-_16 Minupa--03 Bi kere yandım daha gitmem asla büyük konuşmuyorum borç eder doğum yaparım ama devlete gitmem özellikle eğitim araştırma asla
Belginylmz Minupa--03 2 buçuk ay oldu doğum yapalı 18500 dubsimdi sordum merak ettiğim için 25 bin olmuş