Hilalyusufzeynep Elifff7272 3 hamilelik geçirmiş biri olarak kalıcı hiç bir çözğm bulamadım ve aşırı mide yanmam oluyordu sadece süt içiyordum o durumda 3 yudum biraz rahatlatıyordu
emirtimr1 dün mide krampı ve reflü etkisiyle baya midem yanıyordu ılık süt gerçekten çok işe yarıyor🩵
ilknur_cinar1 Karbonatlı su içermiş eskiler. Renny şurup iyi geliyor onun içindede karbonat vR.çok ileri değilse soğuk sütte iyi geliyor