Cceylann01 nemli kalmasın hiç. Benim de kızımda öyle olmuştu aylarca geçmedi, her şeyi denedim , bana göre nemli kalıp çamaşıra değince oluyor ve iyileşmiyor. Emzirdikten sonra göğsünüzü kapatmayın kurusun iyice . En çok gümüş kapağın faydasını görmüştüm. İnşallah iyileşir bi an önce