Tansiyondan Zeynep kamilde perinotoloji servisinde bir hafta yatmış biri olarak söyleyebilirim dikkat et 13 yüksek 7 gayet iyi takip et ben 13-10 la yatırıp doğuma alacaklardı 37 hafta da coraspin içtiğim için hastanede yatarak beklettiler ihmale gelmiyor inşallah bebeğini sağlıkla kucağına alırsın cnm