Merhaba arkadaşlar, ben gebelik öncesinde de 3-4 güne bir wc çıkardım. Genel olarak yediğim içtiğim her şey bende şişkinlik yapardı özellikle moralim bozukken stresliyken davul gibi olurdum. Gebelikte bu aşırı olmaya başladı. Doktor duphalac kullan dedi ama o bile etki etmiyor. Gebelikten önce 1-2 kullandığımda etkilerdi şimdi günlerce etkilemiyor ve davul gibiyim. Sizler yaşadınız mı? Çözüm öneriniz var mı ?