Yaşayanlar tam olarak nasıl oluyor? Normalde reglim ilk gün ağrılı olur geleceğini anlarım, reglden bir gün önce hiç ağrısız çok az miktarda kanamam oldu. Hiç ağrı falan yok göğüs uclarimda hassasiyet var üç gündür ama adet tarihinden iki gün önce erken gebelik testi yaptım negatifti. Üstüne görme gibi bir şey olabilir mi