Mirhas33 Arkadaşlar 5+6 haftalık hamileyim kalp atışını daha duymadım doktor 1 hafta sonra çağırmıştı biraz akıntım var sizin bu dönemler nasıl geçiyordu çok heyecanlıyım
Minikcicek Mirhas33 tebrikler saglıkla kucagınıza alın 🙏bende 5+3 deyim Bugün keseyi gördük 10gün sonra kalp atışı dinleyeceğiz ama nasıl geçecek bu günler bende çok heycanlıyım bir an önce duysammm
Pembesarelle2 Mirhas33 5+3′de keseyi gördük 10-15 güne kalp atışını duyarız dedi 6+0 olduk bugün ay sonuna randevu buldum haftaiçine bulursam eğer erkenden gidicem