izelzengin Kızlar 28. Haftadayım durup dururken vajinamda ağrı ve batma başladı ve saatlerdir geçmiyor tuvaletimi yaparken de oluyor çok bir şey batıyor geçiyor sürekli böyle yaşayan var mı 😞
BabyAta izelzengin benimde bi şekilde oluyordu. Doktora gittim tüm muayenelerim yapildi hersey normaldi. İdrar verdim ve kum döktüğüm anlaşıldı. Bence bir idrar tahlili verin
Miray-mom izelzengin bende aynı haftadayım aynı sizin gibi batmalarım var doktora gittiniz mi bişey dedi mi
mutlubibekleyis aynı haftadayım bende de idrar yolu enf var silerken şiş gibi acıyor sanırım enfeksiyondan siz de bir tahlil verin ondan olabilir
eceyc314 izelzengin benimde başladı ağrı ve batmalar ama takip ettiğim kadarıyla bebeğin pozisyonu alakalıda olabilir ve vurduğu yerde özellikle daha çok oluyor. Baş aşağı pozisyonda böyle ağrılar olabiliyormuş bide.
melike81_ eceyc314 aynen benmmde başaşğı durmuş doktora sordum başaşğıda baskı yapıyodur yürüme fazla dedi bana 36,haftadym