Sedaince Normalde parol bile içmiyorum dikkat ediyorum ama dün sabah baş ağrısı başladı geceye kadar bekledim geçmedi uyuyamadım da ağrıdan ağlıyorumdum gece saat dört oldu o saate kadar oturdum en son duş aldım belki geçer diye geçmedi parolda kesmedi ağrıyı sinüzit var bende sonra kalktım vermidon içtim yarım saat sonra uyuyakalmışım içim hiç rahat değil 26 haftalık hamileyim 😟😏
MeltemKocamer Zannetmiyorum bir şey olacağını bebek büyümüş artık..ama bir daha içme bence.bende de migren var parol tabiki assla kesmiyor kısa aralıklarla bir tane daha içiyorum o biraz hafifletiyor kolonyalar,buzlar derken geçiyor çok şükür🙏