Esmaveminigi Enemel bende ayın 4 un de keseyi görmeye gidicem inşallah. Evet yanıltıyor olabilir uygulama doktorların hesaplaması daha farklı
Minnosaile Esmaveminigi bende 4 haftasında görmüştüm , vajinal muane ile 🙂 kalp atışını da geçen hafta ultrason ile dinledik 🥰
Misafirim Esmaveminigi aaa aynı benimde 25 Kasım son adet tarihim 5 haftalik gözüküyor uygulamada benim bebeğim de
Misafirim Evet gittim ama sadece henüz kesesini gördü salı günü kontrolüm var nolur dua edin bana da çok kız çocuğum olsun istiyorum sağlık sihhatli her ezanı düzgün hayırlı bir evlat bana da nasip etsin rabbim
Esmaveminigi Misafirim çok sevindim keseyi görmenize o zaman bende görürüm büyük. İhtimalle keseyi çünkü adet tarihimiz aynı ya :) hersey gönlünce olsun inşallah başta sağlıklı olsun da ❤️❤️
Misafirim Esmaveminigi inşallah canım benim rabbim gonlune göre versin insallah birbirimizi kaybetmeyiz cinsiyetini merak ediyorum ben ya
Esmaveminigi Misafirim inşallah gönlünce olur ama bence rahat tut kendini sagliklisini dile Allah zaten içindekini bilir verir gönlüne göre inşallah :) özel bi sebebi var mı kız istemenin :) yok kaybetmeyiz iletişimde kalırız devamlı 😊😊
Misafirim Esmaveminigi canım 2 tane oğlum var artık buda kız olsun ya tabi önce sağlık sihhatli olsunda inanki xok istiyorum rabbim seninde gonlune göre versin canimm