Maral2024 Kızlar ben 6+5 haftalık hamileyim az önce kahverengi lekelenmem oldu bu durum norma mi bunu yaşayan var mı aranızda tedirgin oldum 😔
Busra5354 Maral2024 bizde de olmuştu ve progestan vermişti doktor. şuan 9+5 olduk şükür yaklaşık 5 gün önce kesildi. ☺️
Melllike Maral2024 11.haftamda olmuştu. Doktora acile gitmiştim.kadın doğum baktıktan sonra İlaç vermişti 16.haftaya kadar kullanmıştım.
myangelson Maral2024 gebelikte hiçbir lekelenme normal değildir. Her ihtimale karşı düşük önleyici ilaç verilebilir bir doktora görünün.
serapkck Maral2024 tam arama yaparken size denk 6+2 deyim 5. Haftamda olmuştu progestana başladım hala devam ediyorum kesilmişti ama bugün yine başladı doktorum koyu kırmızı olmadığı sürece korkma dedi ama iştee elimizde değil yorumları okuyunca biraz daha rahatladım
ekimannesi_ Bende yasadım 6,7,8de ama doktoruma gittim bi sey olmadığını söyledi cok tedirginsen sende git icin rahatlar 💖
Rumeysahin Maral2024 5. Haftada başlayıp 14. Haftaya kadar devam etti yatış ve iğne ilaç tedavisi başladı kanama alanı vardı kesenin yanında herkesin durumu kanama alanı büyüklüğü bir değil zaten kesinlikle tedirgin olmayın kanamam da oldu çok yoğun çok şükür birşey olmadı keseden uzak bir alanda olduğu için keseyi etkilemedi ama ihmal etmeyin ve istirahat edin