Fatma05- ben de sakurada takipliyim.. cekincelerim var.. sanırım sakura işi tamamen şansımıza kalmış.. iyi bı ekip de denk gelebilir.. ya da gelmeyebilir.. anladığım bu..
Mesela 2020 Kasım’da sezaryen oldum orda. Yanimda ablam vardı. Sanırım ikinci kez ayağa kalkacaktim, ablam tek başına yeterli olmadı, hemşirelere seslendi yardım için çünkü düşmek üzereydim. Hemsirenin bankodan şöyle seslendigini hatırlıyorum, “biz yardım edemeyiz, bu sizin işiniz.” Halbuki münakaşa falan da etmemiştik, kız sadece bı gelebilir misiniz demişti.. neyse.. sonuç itibariyle ablam bir hamleyle sandalyeyi çekti de ona çöktüm resmen..
Ama doktorum iyiydi, o da ayrı.
Şans işte.. ben de anlamadım nerede yapacağız.. özeller ateş pahasıyken.. Allah yardım etsin bizlere..