Ben hayatım boyunca böyle bir dönem yaşamadım. Yesemde yemesemde aşırı derecede midem bulanıyor, bulantı hali asla geçmiyor. Yemek yemek zorundayım, yemek yemeyi düşünürken bile midem bulanıyor. Boşboş kusmaktan canım çıktı. Hastanede yattım bunların üstüne enfeksiyondan 3 gün dün çıktım ama yok aynı. Orda serumlarla iyiydim yine. Kesin çözüm dediğiniz bişey varmı ? Bulantı ilacı kullanıyorum ama zerre işe yaramıyor. İlk hamileleğimde böyle bişey yaşamadım hiç. Bu çok ağır ve zor geçiyor, ne yapıcam bilmiyorum.