MrsMommyy1 lisede görev yapıyorum. Özellikle bi klasik ve bi modern iki isimliler çok ayrım yapıyo , genelde klasik olan isimlerini tercih etmiyorlar.. alınan, kızan gerçekten diğer isminden nefret eden çok öğrencim oldu. Hocam o evdeki adım, okulda bunu kullanıyorum böyle seslenin falan filan.. ergence tepki aldığım çok yani😁 benim tavsiyem iki isim koyacak ailelerin akrabalar da dahil her zaman iki isimle hitap etmesi gerektiği.. çocuk iki ismi de bu şekilde benimseyebilir, aile-akraba ortamı başka okul ortamı başka tercihler olunca ciddi sıkıntı bana göre.. çocuk diğer adına çok yabancı kalabiliyor🤷♀️