Fatimanur Selam kızlar 36+1 günlük hamileyim bu hafta ayaktayken yürürken vs alt bölgemde kasıklarım da acı oluyor geçen haftalarda kontrolümde verilen tarihten erken doğum olabilir demişlerdi erken doğum belirtisimi alt bölge acıması ? Yaşayanlar var mı ?