Momofates Kızlar ben hamileyim ve bunun icin gercekten cok mutluyum hep sükür ediyorum ama bir yandan da korkuyorum acaba yapabilecek miyim diye 🥺 bana kızmayın ama ilk gebeliğim ve hiç bilmediğim bir sorumluluk üstlenicem acaba eşimle uzaklaşıcak mıyım anneliği becerebilecek miyim bu rahat düzenimi çok özleyecek miyim diye kafamda binlerce tedirginlikle binlerce mutluluk duygusu dans ediyor sanki. Korkuyorum eşim her şey daha güzel olacak diyor evet biliyorum öyle olacak ama işte siz beni anlarsınız diye umuyorum cok korkuyorum 🥺 siz neler hissettiniz hayatınızda nasıl değişiklikler oldu bana yazar mısınız buna cok ihtiyacım var 😔 anne olunca esimle gezmek tozmak eglenmek sanki bitecekmis gibi geliyor bir yandan da bebegimin kalp atısını dinliyorum hep. Gercekten karmakarısık duygular icindeyim birsürü duyguyu aynı anda yasıyorum lütfen bana yazar mısınız 😔
Eko93 Bende aynı duygu içindeyim, hatta doğum bile korkutuyor beni. Bence normal böyle korkular sonuçta hiç karşılaşmadgn bir olay, minicik bebisin sorumluluğu. İnsanın korkması bence çok normal :) ama eminim güzel şekilde becerebilecegiz