Bir hafta kadar önce ben de üzüntüden geceler boyu ağladım, uykusuz kaldım.
Sonuç olarak hastanelik oldum. Erken doğum riskim var. Şimdi hep yatıyorum.
Evet çok zor umursamamak, elimizde değil. Üstelik hamileyiz. Kat kat fazla hassasız. Rabbim bizi de yavrularımızı da korusun.