Miskinim Kızlar 9 haftalığız sırtımda düşüme ve ayak parmaklarım buz gibi ısınamıyorum ve hep halsizim bu durumu yaşayan oldu mu ?
Gul_pempe23 Miskinim bızde 9 haftalıgız son bır kac gundur hıc üşümediğim kadar üşüyorum yattıgım yerde tıtreme bıle gelıyor halsızlık zaten gebelıgı ogrendıgımden bellı var hep halsızım agzımın tadı yok ıkıncı gebelıgım ılk de boyle olmamıstım bu degısık bır gebelık surecı☺️🥹🥹
huysuz__ Miskinim ben beeen 🙋♀️ 3. Gebeliğim 12. Haftaya kadar kar yağdı sırtıma hepsinde🥶 kimini de ateş,ter basıyo 🥵normal yani endişe etme, kalın çorap giy ayaklarını bacaklarını sıcak tutmaya çalış😇
Ezomommy Miskinim ilk haftalarimda ben de öyleydim donuyordum resmen şimdi de 21. Haftadayim sıcak basıyor 😂
merveoflu Bende de 9.haftadan 13.haftaya kadar vardı . Titreme boyutunda üşüdüğüm oluyordu.Doktorumuz demir ve vitamin ilaçları verdi 5 farklı çeşit . Onlar sayesinde ikinci gün kesildi üşümemiz çok şükür 🌸 Miskinim
Miskinim Gul_pempe23 ayy bende ilkinde prensesler gibiydim bulantım cardı ama kusmazdım vs ama bu beni mahfettim🤕 yataktan çıkamıyorum kız ayağıma be kadar kalın giyersem giyiyim sanki beni buzun içine atmışlar gibi buz gibi. Sırtımı söylemiyorum bile anacım ben böyle üşümedim ömrüm boyunca
Miskinim huysuz__ bu benim 2. Ama ilkinde yoktu böyle şeyler. 1 numarayla ilgilenemiyorum battaniyenin altından çıkamıyorum
Miskinim huysuz__ hiç daha bakılmadı cuma gideceğim sorucam bakalım. Yada gitmeden kan tahlili mi yaptırsam