Kızlar 39+3 teyim . Arada belli belirsiz düzensiz sancılarım oluyor. Bu ikinci dogumum olucak nasipse. Doktorda 40. Haftayı doldurmak bile bebekler için riskli olabiliyor diyerek daha fazla beklemeyi ön görmüyor . Bu son aşamada önerebileceginiz faydasını gördüğünüz fikirlere açığım.