Kocagoznurr Busra9666 Bende de aynı şekil canım ağrım oluyor kasıkta . Büyüdügü için artık baskı yapmaya başlıyor bebekler bence.
Mrsselvinaz Busra9666 ayyyy biz de 23 hafta 6 günlüğüz.Karnım deli gibi kaşınıyor.Sırt ağrım var hafif belime de vuruyor.
Dlar Bende 23 haftalığım benimde ara ara giriyor acı ve sırtım bugün çok kötü ağrlaşmaya ve büyümeye başladılar büyük ihtimalle normal canm
Busra9666 Dlar kasiklarim belim sirtim mahfoldum bugun cok agri ve aci oldu muhtemelen buyuyo ondan :(
Kocagoznurr Busra9666 Evet dinlen ağrın mi var hemen uzan rahat olduğun bir pozisyonda 😔 bende seninle aynı durumdayım misafir ağırlamaya bile gelemiyor vücudum . Ayaklarım hafiften ödem yapmaua başladı oda çok sızlıyor inanki
Ebrar042 Ay sabah beri kafama takıyordum buraya bakmak aklıma gelmedi resmen karnım acıyor 23+2 ikiz gebeyim göğsümün altı karnımın üst kısmı resmen yırtılıyor yarın şeker yüklemesi yapılacak gitmişken görüneyim kafama takıldı resmen 🥲