Arkadaşlar dün detaylı ultrasona girdim doktor herseyin yolunda olduğunu söyledi ama bağırsaklarda parlama olduğunu söyledi size de söyledi mi korkulacak bir şey olmadığını birkaç hafta içinde geçeceğini söyledi ama geçmezse genetik bir hastalık olabilirmiş size de böyle bir şey dendi mii?