Ben olsam koymazdım yani şahsende istemem bende kayıplar yaşadım koymam cocugu ister istemez etkiler
Bizim bi tanıdık vardı 2 ex yaşadı 2 cocuga da dogunca aynı ismi taktı ikisinin kaderide aynı oldu yıllar sonra kadın hamile kaldı kendı adını verdi cocuguna öyle büyüdü tek kızı oldu başkada yok yani sizde olcak diye birşey yok tabi