Elisapars 6 haftalık hamileyim. İkinci hamileliğim ilkinde böyle olmamıştı. Ne kadar yemek yesemde tokluk hissi yok ve sanki uzun saatlerce aç kalmışım gibi açlık hissi hissediyorum hem de çok açmışım gibi. Böyle hisseden var mı?
Zeyyno_ Elisapars Bende tam tersine ilkinde öyleydim bunda yemek az bişey yesemde rahatsız hissediyorum şu aralar öyle olmaya başladı yani 17haftaligiz
Hulya-003 Elisapars ay ne güzel 16 haftalığım halen iştahsızlık var bakkal ekmeği yiyemiyorum kokuyor.keşke bende yesem vucüt yorgun düşüyor öbür türlü yiyebildiklerimin besin enerjisi bana yetmiyor herhalde bebek gayet sağlıklı ama ben çok bitkinim daha yolun başında 😮💨
Elisapars Zeyyno_ İlkinde ilk 3 ay suyu bile afedersiniz çıkarıyordum. Öyle aşırı iştahımda yok ama açlık hissi rahatsız ediyor
Zeyyno_ Elisapars Bende öyleydim maalesef hatta bu hamileliğimde de mide bulantım vardı ama ilaç kullandım bu aya kadar daha yeni bı kaç gündr içmiyorum ara ara bulanıyor ama yapck bişey yok 😶