Kızlar dün muayene olduö henüz bi açıklığım yok ama bebek cok aşağıda dedi doktpr heran gelsede gelebilir artık dedi idrar tahlilide verdim herangi bi enfeksiyon falan yok sonuc temiz ama lavaboda col canım acıyo hem yanıyo hemde o an bebek vurur gibi baskı oluyor doğumun yakın olduğunun işareti mi acaba enfeksiyon falan yoksa neden böyle olur