Serra19 33 haftalığım idrar yolu enfeksiyonum var fitil ve toz antibiyotik verdi kullandım umarım geçmiştir Salı randevum
Selinmoon Serra19 bana da aynılarını verdi . Fitil daha bitmedi , ama çok akıntım oldu bilmiyorum normal mi? Siz de oldu mu ?
Haticeburak06 Serra19 5 kere geçirdm bende korkuyorum halada var doktor gece içilmelik tozdan yazdı yine o geçiriyor ama sonra tekrar oluyor antibiyotikte yazdı😓
Mvklm1 Serra19 Nioli yagını 2 damla falan iç çamaşırına damlatabilirsiniz bana doktorum önermişti enfeksiyon oldugunda iyi geldi
Demtserkan Selinmoon akıntınız varsa enfeksiyon var, bnde sık olduğum için enfeksiyon doktorum dan biliorum, ne kadar dikkat etsekde devam ediyor o, sıcak tutabiliriz sıcak çok iyi geliyor muş
Selinmoon Demtserkan İlaçları kullandıktan sonra daha da fazlalaştı akıntı ilginç olan idrarda enfeksiyon çıkmamış 😂 vajinadan da baktı doktorum sonra ilaç verdi işte .