Zafse Kızlar selam 6 aylık hamileyim ve doğum sezeryan olucak ama gerginim sezeryan sonrası kanama çok oluyor mu ve yaralar kolay toparlanıyor mu ve kansizliginiz var mıydı ameliyat öncesinde şuan bende malesef ki var :/
GuzelMelegimm Zafse kişiden kişiye değişir ama dikiş yeri artık yapıştırma oluyor hiç belli bile olmuyor kanama da çok fazla değil. Korkulacak inanın bişey yok. Spinal sezaryen kadar rahat doğum şekli yok.
huysuz__ Zafse bende 2 sinde de çok sürmedi , 2- 3 gün yoğun kanama vardı ama aşırı değil adetten bi tık fazla, sonra adet kanamasına döndü 3 -4 gün o sürdü .. lekeyle devam etti sonrası , ilkinde 25 gün sürdü lekelenme, 2. De 21 gün mü ne sürmüştü ..
myangelson Zafse her bünyeye göre değişir bu bende çok aşırı kanama olmamıştı adetin bir tık üstü geldi 5-6 gün falan sonra hep lekelenme şeklindeydi. Yaram da çabuk iyilesti fazla ağrı sancı olmadı bende. Kansızlığım yoktu
Fattmasevinc Zafse bende 2 hafta boyunca tek damla dahi kanama olmamıştı. 2. Hafta normal regl gibi oldu 5 gün kafat sürmüştü