Ebrarabla_06 fatos2404 gerçekten mi canım benim van çok güzel yaaa keşke buraya gelebilsen ramazan da neredesin hangi şehirdesin
Ebrarabla_06 fatos2404 anladım canım benim güzel yerdesin peki görev mi nedeniyle yoksa gelin mi gittin
Ftm7 fatos2404 bizde son 64 gün kaldı 😍😍😍 ilk 3 gün tutdum sonra herkes 3. trimestrda tutmak zararlı dediği için tutmadım😬
TugbaZmn fatos2404 Son 84 kaldı birimde gün yaklaştıkça 2inci gebeliğim olmasına rağmen heyecanlanıyorum 🤭🥰
umrumdadegil fatos2404 yanii daha iyi alıştım denebilir gaz sancıları zorluyor e tabi bir de uykusuz geceler 🥲 eskiden ne rahatmışım diyorum deliksiz uyuyordum😂
fatos2404 umrumdadegil mis gibi kokuyodur şimdi o kokunun tadını çıkar illaki büyüyecek yine deliksiz uyayacaksın ama bu günleri geri gelmeyecek öyle düşün bak oğlum 5 yaşında artık bağımsızlaşmaya başlıyo üzülüyorum bazen ya 🥹
umrumdadegil fatos2404 evet evet bazen geliyor aklıma o koku çok güzel 😍😍 zaman çabuk geçiyor ne zaman doğacak derken doğdu bile nerdeyse 2 aylık olacak🥲 yaa yakında okula başlayacak seninki de ne çabuk büyüyorlar 🥲
fatos2404 umrumdadegil büyüyorlar tabi sonrada geriye kalan sadece fotoğraflar ve onunla geçirdiğin anılar oluyor o yüzden her anın kıymetini bilmeliyiz 🥹
fatos2404 Menisaa Ay nasıl güzel son günlerde olmak bizimki de biran evvel geçsin sağlıkla kucağına al inşallah 🤲🏻💐
Menisaa fatos2404 amin Allah razı olsun darısı başınıza inşallah sizde sağlıklı bı şekilde kucağınıza alın yavrunuzu 🥰
umrumdadegil fatos2404 Çok doğru 🥲 bir de anne olunca anlarsın diyorlar ya gerçekten öyleymiş bazı şeyler anne olmadan anlaşılmıyormuş🥺