birmucize1 ahahaha 😂😂😂 benim ilk gebeliğim de travma yaşadığım doktor b nde tavsiye üzerine gitmiştim 16 haftalık iken hiçbir şey anlamayıp beni perinatolijiye yönlendirdi kafasında az birşey sıvı fazla omurilik iyi demişti sözde perinatolijiye gidince dünya başıma yıkıldı omurilik diye birşey yok kapanmamış spina bifida hidrosefali teşhisi konuldu ani şekilde gebeliğim sonlanmıştı bana zarar verme ihtimali olduğu için tabi bu benim başıma gelen tatsız olaydı doktorun ismini görünce yazmak istedim 🥰 sağlıkla alın kucağınıza inşallah 🥰