Nurmeryem Kızlar merhaba 37 haftayim şok günlerde iştahım öyle bir kapandı ki canım hiç bişey istemiyor hiç bişey yiyemiyorum bu durumu yaşayan var mı?
Gmzgkck_ Nurmeryem bende 37inci haftadayim aynı durumdayım çok nadir çikolata istiyor sadece canım onuda midem yanacak diye yemiyorum. Sabah 2 haşlanmış yumurtayla ertesi gün ediyorum doktor oruç tutma dedi ama tutsam daha iyi sanki