Motheranddaughter Arkadaşlar yaz tatiline gelen doğum öncesi (32-37 arası 5hafta) kısmı doğum sonrasına aktarabiliyor muyuz? Bir de diyelim 38 de doğurduk kalan 2 hafta doğum sonrasına ekleniyor mu?
Minikcicek Motheranddaughter 8 hafta öncesinde ve 8 hafta sonrasında izin hakkınız var tabi öncesinde Calısabılr raporu alırsanız 3 haftayı calısıp dogumdan sonra kullanılabılıyor dıye hatırlıyorum. Yaza denk gelirse yapacak birşey yok. Kullanılmayan haklar devredılemez.
Rana010101 İlk sorunuz hayır yaz tatiline denk gelen aktarilamiyor maalesef, ama 38 de dogurursaniz kalan iki hafta bir sonraki 8 haftaya eklenebiliyor 😌
Motheranddaughter Rana010101 fiilen çalışma olmadığı için mi aktaramıyoruz bir arkadaşım aktarmış biri aktaramamış anlamadım
BurcuGU Hafta sonuna kadar çalışabilir raporu alırsanız doğumdan sonra 13 hafta izin kullanabilirsiniz. Yaz kış farketmez
Motheranddaughter BurcuGU yani bende böyle biliyorum ama yazın fiilen çalışılmadığı için aktaramazsın diyorlar burada da sorduğumda fikir ayrılığı var net değil sanırım bu konu
-Hatice27- Özellikle nöbetçi olduğum gün çok yoruluyorum. Acaba bu kadar yorulmak normal mi diye düşünüyorum bazen 🤔