Arkadaşlar dün üst üste yiyince midem karıştı gece Sabaha kadar kustum hastaneye gittim serum kan tahlili ve nst çekti yediğin dokunmuş şuan a kadar kahvaltı dahil yapmadım koku gelince bile midem bulanıyor tavsiyeler varsa ne iyi gelir barsaklarim acıyor 35 hafatama geçtim