Esriii Merhaba! Arkadaşlar 20 haftalık gebeyim ve bebeğimin hareketlerini kasıklar hiZasında hatta sanki kuyruk sokumunda gibi hissediyorum normal olduğunu düşünen var mı
Muhammedamine Esriii bebeğinizi kasıklarınızda hissetmeniz çok normal henüz göbek üstüne çıkıcak kadar büyümedi ama kuyruk sokumunda hissetmeniz çok acayip ben 39 haftalık hamileyim hiç belimde hissetmedim çocuğumu 🤷♀️
Ayser Esriii bende 22 haftalık hamileyim bnde kasııgımda hissediyorum zaman ilerledikçe cıkacak sanırım yukarı
marven Esriii 29 haftalik hamileyim kasiktan da ote sanki pit pit yaparken eli ayagi cikivercek gibi hissediyorum en disarida 😞 ve bu hamileligimde en rahatsiz oldugum sey oldu cok tuhaf bi hisss
Nagos marven makat pozisyonundaq olduğu icin öyle. Canim umarım döner biz 33 olduk hala donmedi şıpa 😂
Haticecinar Esriii aynen ole bende 20 haftalik hamileyim hep kasigimda cok baski yapiyor o yuzden bel ve bacak agrim cok oluyor doktoruma sordum normal dedi arkadaşların dedigi gibi buyuyunce cikarmis yukari
Esriii Haticecinar benim hiç bir yerimde ağrı yok ama bazen aşağıda böyle hareketleri ne işi var orda diye soruyorum kendime 😊
Haticecinar Esriii hic sorma bende ole diyorum ciksana yukari kizim artik die soyleniyorum kendi kendime😁 sizin cinsiyet ne acaba ☺
Esraaaaa Ben de 20. Haftadayım. Bazen göbek deliğimin etrafına vuruyor bazen kasıklarıma vuruyor. Açıkçası kasıkta hissettiğimde bazen korkuyorum acaba düşük falan mı olur diye 😨😨😨 Merak ediyorum normal mi acaba
Haticecinar Esraaaaa sizinki cikiyormus en azindan yukari benimki hep asagida kasiklarimda yok normal buyudukce yukari cikarmis
Esriii Esraaaaa internette de baktım çoğu insan normal yazmış büyüdükçe daha fazla yukarda hissediyormuşsun
Esraaaaa Haticecinar henüz çok küçükler ama tekmeler baya kuvvetli maşallah. Pazartesi doktoruma soracağım kasığa vurma meselesini
Haticecinar Esraaaaa benimki pek kuvvetlu degil daha 15 gundur pit pit minik minik hareketlerini hissediyorum kiz benim bebegim oglumda daha erken hissetmistim mesela bunda cok gec hissediyorum oda cok hafif daha kuvvetlenmedi sanirim benim kizcem ☺
Esraaaaa Haticecinar akıntı durumu nedir peki? Bende bazen akıntı gelince ödüm kopuyor ya 😣 Su gibi bazen , bazen de beyaz
Haticecinar Esraaaaa beyaz ve su gibi olmasi cok normal ama sari ve yesilimsi olan iltihap diolar.. benimde beyaz oluyor zaten sari yada yesil olunca dr yanma v.s oluyomu die soruyolar sanirim