Elifylmz Selam gebişler size de oluyor mu ben aniden bi ses duyunca mesela elimdeli kumanda düşüyor ödüm patlıyor acaba bebişe bi zararı olur mu daha çok yeni 5 haftalığız bu durumda olan varsa yazsın lütfen
NaimeYilmaz Elifylmz daha bebişi görmemıssınzdır bile gevseyın bıraz sakin olun hayatın tadını cıkarn insan kaç kere hamılelık duygusunu yasayablr korkularla endıselerle zehır etmeyn kendınıze🙏🤗
Elifylmz NaimeYilmaz kesinlikle öyle ama elimde değil artık ne rahatlık veriyorsa onu yapıyorum Allah a emanetiz🙏💟🌸
gizemmm Bende de oluyor önceden hiç olmazdı Annelik içgüdüsüyle oluyor bence omlara bi şey olur diye korkuyoruz
ErsiNuray Bn halusulasyon gordum yok böyle korku hemen pesinden uçuk çıktı 😲 nasl gececek bilmyorm yanagmda birde. Zaten hep lekelendi hamilelikten dolayi bi uçugumuz eksikti tam oldu😊