Adgg Umutlu_anne_ Yazmelegi_ Ezgi49_ Allah hepinizden razı olsun Katater sanırım takıldı artık damar bulamıyoruz demişti yoruldum dikişlerim hala sızlıyor yavrum olsaydı unuturdum
Umutlu_anne_ Adgg Kendi acını bırakıp evladının pesinden kosuyosun.Kızın seninle gurur duyuyodur eminim.Gececek bu günler hic merak etme.Evladını kucagina alip evine döndügunu hayal et bir nebzede olsa agrilarina iyi gelir❤
HESA20 Adgg Allah’ım şafi ismiyle acil şifalar versin ameliyatı kolay gecsin tez zamanda da sağlığına kavuşsun 🤲
Adgg HESA20 cgnduru Ezel16 Yarın sabahtan doktorla görüşeceğiz perşembe günü olacak diye söylediler dün gittiğim doktor bu ameliyattan sağ çıkan var ama vefat edende çok fazla dedi bunu yetişkin bir bünye bile zor kaldırır dedi ameliyat sonrası da baya zorlu olacak dedi bilmiyorum sadece içim yanıyor ve dua ediyorum 🤲 rabbim bağışlasın
yeni-annelik Adgg Öncelikle Allah size ve eşinize sabırlar versin evlat çok başka bir şey Rabbim kimseyi evladıyla sınamasın inşallah güzel bebeğiniz her şeyin üstesinden gelir sapasağlam kucağınıza alıp hastaneden ayrılırsınız Allahım şifalar versin yardım etsin bol bol dua edin kendinizi bırakmayın sakın onun size ihtiyacı var tez vakitte şifasını versin evladınıza kavuşursunuz inşallah
Ezel16 Adgg Rabbim hayırlısı ile kucağına evladını almayı nasip etsin inşallah sağlıkla, sıhhatle 🤲🏻🍀 Yüreğine inşirah ferahlığı versin Rabbim 🤲🏻🍀 Ömrü bereketli ve uzun olsun herşey güzel olacak ben inanıyorum 🥹🩷 Güçlü bebek çünkü o annesi 🐣🤗
QueenMother Adgg rabbim şafi ismiyle şifalar versin inş sizede bol sabırlar ihsan etsin benimde büyük kızım kalp ameliyatı oldu şimdi 10 yaşında çok şükür çok iyi hamileyim bununda kalbinde sıkıntı çıktı kalbinde tümör olabileceğinden şüpheleniyorlar inş hiç bişeyi yoktur bi yandan korkuyorum bi yandan kendimi herşeye hazırlıyorum sizin bebeğinizin neyi vardı acaba
Adgg QueenMother Bebeğimin kalbinde 20 haftalıkken hipoplastik sol kalp tanısı konuldu aort damarı dar temiz kanı ve kirli kanı karıştırıyor 3 ameliyat gerekiyor aşamalı ilk ameliyatı perşembe günü olacak ağır bir ameliyat olacak
HESA20 Adgg Rabbim Hayırlı mübarek Ramazan ayı yüzü suyu hürmetine Şifa versin Allah’ım evladınızı size bağışlasın su gibi geçsin 🤲Rabbim yar ve yardımcınız olsun
cgnduru Adgg hey yarabbim ya çok zor dayanmak kendimi senin yerine koyuyorum düşüncesi bile korkunç Rabbım sağlığına kavuştursun bir an önce olumsuz hiçbir şey düşünmek istemem 😞 sen yaz sürekli durumunu bende girip bakıyorum buraya 😞
QueenMother Adgg olmazları olduran rabbim var canım bol bol dua et bizde edelim allahın izniyle iyi olacak kötü düşünme sen sağlam durki bebeğine bakabilesin rabbim yardımcınız olsun inş
Deletedmom_110 Adgg canım benim..Rabbim sana sabır dayanma gücü versin inşallah sağsalim kavuş yavruna bende hamileyim dualarım sana ve tüm hasta bebeklere benim kızımında kolu kırıldı şu an alçıda evladınla sınanmak öyle zorki Allah bütün hasta bebeklere şifa versin 🧡
Adgg Deletedmom_110 HESA20 QueenMother Allah hepinizden razı olsun bolca şükrediyorum Gazze’deki çocuklar açlıktan ölüyor bebekler beterin beteri var rabbim herkesin evladını bağışlasın korusun yardım etsin 🙏🏻
semra2598 Adgg postunuzu yeni gördüm. Rabbim bu mübarek ramazan günleri hatrina şafi ismi hatrina inşallah şifa versin 🤲 hamile halimle hep dualarında olacaksınız. Şimdi nasıl ne yaptınız ?
HESA20 Adgg bu bir zorlu süreç Allah kolaylık versin ama bu sürec gecicek elbet her zorluğun arkasında bir kolaylık vardır 🤲 Herşey güzel olucak güzel düşünelim güzel olsun🥹